Gemeente Den Haag voert Puntenstelsel voor hulp in de zorg in uit Japan
dinsdag 30 oktober 2012 | 10:38
DEN HAAG - Er komt een netwerk voor wederzijdse hulp in dezorg. Burgers die anderen helpen met boodschappen doen of andere klussen,kunnen punten sparen, die ze later voor zichzelf kunnen inzetten.
Staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten (Volksgezondheid)zal het hulpplatform WeHelpen.nl dinsdag 30 oktober 2012 officieel lanceren.